2015. április 25., szombat

Thermomix TM31 a Varoma, garancia, amíg január 2017

Thermomix TM31 a Varoma, garancia, amíg január 2017, én vagyok eladási itt az én Thermomix TM 31 nekem a készítmény baby étel kész, jó szolgáltatás mára ben jobb vagyok vele, azonban nem több, hogy miért én vagyok eladási itt A Thermomix TM 31-én volt, január 26, 2014-ben vásárolt, s így még Restgarantie, amíg január 2017, Az eredeti számlát majd ráteszem a Következő dolgokat tartalmazza lásd képek Thermomix TM 31 spatula pillangó használja majd a Varoma szokásos jeleit használja mérési csésze, Varomadeckel szokásos jeleit használja a 2 B cher Minden nap zseni, hu, Így főzök, mint az új gr ner o-gyűrű, Ha bármilyen kérdése van, akkor kérjük, forduljon hozzám, én a hajó a Thermomix, mint a biztosított a csomag ára 860

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése